Şeful de campanie al ARD Gorj a dat chix la parlamentare
Fostul liberal de la Turcineşti, devenit pedelist la alegerile locale, Dumitru Modrea, a ocupat timp de o lună de zile funcţia de director de campanie al ARD în judeţul Gorj. Rezultatele dezastruoase obţinute însă de candidaţii ARD la parlamentarele de duminică dar şi gafele verbale ale lui Modrea legate de sondajele de opinie ale candidaţilor şi Alianţei în judeţ au demonstrat încă o dată că pălăria şefului de campanie a fost prea mare pentru capul său.
Dumitru Modrea a demonstrat că habar nu are să coordoneze o campanie electorală de genul celei care tocmai s-a încheiat în judeţul Gorj. Devenit director de campanie al ARD Gorj, Modrea nu a dovedit că ştie să coordoneze o campanie pentru parlamentare, cum nu a dovedit că ştie să îşi ţină gura cu privire la sondajele de opinie făcute sau inventate pentru a ridica moralul proprilor candidaţi intraţi în cursa perdantă din 9 decembrie.
38% sau 10% pe judeţ
De altfel, pe la jumătatea campaniei electorale, Modrea se umfla în pene spunând răspicat la o conferinţă de presă că ARD Gorj ar fi avut 38% din voturile gorjenilor, acum dovedindu-se că Alianţa nu a putut trece nici de 10%. ,,ADR ar avea undeva la 38%”, spunea Modrea la momentul respectiv, lucru care a impus o revenire şi o corectare a informaţiei din partea conducerii PDL Gorj. Tot ,,oracolul” Modrea anunţa că USL-ul abia ar ajunge la 42%, procentul real fiind însă cu aproape 20 de procente mai mare.
Aceasta nu este însă singura gafă făcută de Modrea în campania electorală, nu demult s-a contrat cu Nicu Daviţoiu tot pentru nişte procente, asta în timp ce aportul în campanie a directorului acesteia nu s-a văzut deloc.
M.Călinescu
Recomandă acest articol:
11.12.2012. 01:44
Comentarii
Acest articol n-are nici un comentariu.
Lasă un comentariu
Scandal de Gorj nu este responsabil juridic pentru continutul comentariilor. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.
* = câmp obligatoriu