Jur să plătesc din banii companiei ode închinate mie! Așa să-mi ajute Dumnezeu!
Peste 48.000 de lei s-au cheltuit din bugetul Complexului Energetic Oltenia pe 2018 pentru ca publicații din Gorj ori din capitală să-i aducă ode managerului companiei de stat, asta deși în bugetul de venituri și cheltuieli a CEO, pentru anul trecut, a fost trecut la capitolul cheltuieli cu reclama și publicitatea doar infima sumă de 1000 de lei.
Pe banii companiei, care lipsesc din bugetul de venituri și cheltuieli a CE Oltenia(buget publicat în Monitorul Oficial din aprilie 2018), Sorinel Boza a reușit să-și facă o imagine de mare probitate morală, completată cu o nonșalantă competență, asta în presa de la nivel central. În timp ce este criticat și ironizat în o parte a presei locale, Boza arată însă că recuperează la acest capitol la nivelul capitalei care lucrează, contra cost, pentru ca dorințele clientului din povincie să fie indeplinite, respectivul fiind triplu premiat în baza unor sponsorizări ori taxe publicitare, ascunse cu dibăcie în actele financiar-contabile ale companiei.
Nu degeaba, susțin surse din CEO, compania lui Boza a cheltuit peste 48.000 de lei pentru publicitate, asta în condițiile în care, societatea nu se bucură de profit și se zbate în căutarea banilor necesari pentru acțizionarea, pe ultima sută de metri, a certificatelor de CO2.
Din lipsa de trasparență caracteristică, Boza a refuzat să-i răspundă, în scris, unui lider sindical care i-a cerut defalcat cheltuielile pentru reclamă și publicitate făcute de CEO pe anul trecut. Șefii CEO nu au vrut să știe astfel cine sunt cei care prestează contra cost la șlefuirea imaginii actualului conducător al companiei, cu mari aspirații politice în viitorul apropiat.
Ștefan Stanescu
Recomandă acest articol:
12.03.2019. 06:08
Comentarii
Acest articol n-are nici un comentariu.
Lasă un comentariu
Scandal de Gorj nu este responsabil juridic pentru continutul comentariilor. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.
* = câmp obligatoriu