Joaca de-a mușamalizarea la CEO! Șeful Direcției Suport și înlocuitorul său folosesc abuziv Comisia de Disciplină pentru un lider de sindicat
Deși ar trebui să i se clatine scaunul, Dumitru Iacob, șeful Direcției Suport a CEO, supranumit Doru Motorină, este acuzat că face încă presiuni, alături de înlocuitorul său, Cosmin Rogobete, pentru a acoperi un incident feroviar petrecut pe 19 noiembrie la SE Ișalnița. Mai exact, în loc să-i tragă la răspundere pe cei vinovați de starea deplorabilă a liniilor uzinale din incinta structurii CEO, Iacob și Rogobete și-au dat mâna pentru a acoperi public incidentul, aruncând în schimb vina în cârca liderul de sindicat de la ELCFU Motru. Deși sindicalistul Marian Pescaru nici nu a fost prezent în momentul petrecerii accidentului în urma căruia au deraiat trei vagoane încărcate cu cenușă, dar l-a raportat conform prevederilor legale, acesta a fost târât luni în fața Comsiei de Disciplină a CEO pentru explicații legate de incident.
Marian Pescaru, liderul Sindicatului Salariaților ELCFU Motru, a fost chemat luni în fața Comisiei de Disciplină a CEO pentru a se apăra în fața unor acuzații aberante legate de incidentului ce a fost anunțat companiei și stația CFR Ișalnița, implicit ofițerului de serviciu de la Inspectoratul de Siguranță Feroviară Teritorial Craiova chiar pe 19 noiembrie. Iacob arată că încearcă însă să găsească un țap ispășitor în persoana liderului de sindicat care a cerut prezența Corpului de Control la ELCFU Motru pentru a verifica abaterile șefului de secție de la Motru și Turceni, lucru care s-a și întâmplat însă ancheta nu s-a finalizat.
Nu este pentru prima dată când Iacob uzează de funcție pentru a-și atinge scopurile, mai exact pentru a timora șefi din ELCFU care nu îi sunt la picioare.
Comisie fără specialiști
Comisia de Disciplină a CEO s-a întrunit luni în baza unei sesizări făcute chiar de șeful Direcției Suport și de adjunctul său, ambii nedorind ca incindentul, unul dinte multele de acest fel din companie anul acesta, să facă vâlvă.
Ce nu i-au în calcul reclamanții de la CEO este că la fața locului, pe 19 noiembrie au fost și organele de poliție a stației CFR Ișalnița care au comunicat mai departe existența incidentului în cauză.
Incidentul de la Ișalnița a fost verificat de o comisie mixtă, deoarece trenul marfar era al CFR Marfă și transporta cenușă de la termocentrala din Bănie pentru a o duce la o altă destinație.
Recomandă acest articol:
17.12.2019. 09:38
Comentarii
Acest articol n-are nici un comentariu.
Lasă un comentariu
Scandal de Gorj nu este responsabil juridic pentru continutul comentariilor. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.
* = câmp obligatoriu