Lideri de sindicat, cu bolizi de lux la scară
Liderii de sindicat sunt obișnuiți să trăiască pe picior mare, mai ceva decât directorii din Complexul Oltenia. Aceștia au la dispoziție, 24 de ore din 24, mașini de serviciu, cu cota de combustibil aferentă, pentru a se deplasa oriunde poftesc. Mașina preferată a sindicaliștilor este Skoda, în timp ce mai marele sindicalist, Marin Condescu, se plimbă cu un Mercedes ML, pus la dispoziție de partenera sa, Mădălina Berbecel.
Marin Golea, președintele Sindicatului Minerul, unul dintre oamenii de încredere ai lui Marin Condescu, conduce un SUV VW Tiguan. Autovehiculul a fost achiziționat de firma sindicatelor, Service Cariere Sind SRL, pe care Golea o conduce. Deși ar trebui folosită doar în interes de serviciu, mașina este la dispoziția lui Golea 24 de ore din 24. Liderul de sindicat ar putea rămâne fără SUV, pentru că insolvența bate la ușa firmei sindicale pe care o conduce.
Skoda, marca preferată a sindicaliștilor
Mașinile Skoda sunt preferatele liderilor de sindicat. Constantin Pescaru, secretar al Departamentului Zonal Rovinari, are la dispoziție un autoturism Skoda Octavia. De asemenea, liderul sindical de la Cariera Peşteana, Dumitru Pârvulescu, conduce tot un autoturism Skoda Octavia.
Președintele Sindicatului Mine Energie Jilț-Turceni, Adrian Marciuc, este unul dintre liderii de sindicat cu cea mai mare influență în cadrul FNME, fiind unul dintre susținătorii lui Marin Condescu. Marciuc s-a orientat către o mașină de ultimă generație, fabricată tot de constructorul ceh. Nu au contat banii, pentru că nu au fost ai lui, ci ai sindicatului. Marciuc se lăfăie într-un autoturism Skoda Superb. Colegul său, Petre Mămăligă, președinte executiv al sindicatului, nu este mai prejos. Acesta conduce tot o mașină Skoda Superb.
Liderii de sindicat din zona Motru, Nelu Roșca și Nicolae Bădiță, rămân fideli aceleiași mărci. Cei doi conduc tot Skoda Octavia.
De asemenea, Eugen Iovan, liderul de la sindicatul «Energia» din Turceni, are la scară tot o mașină Skoda.
Condescu, șofer de Mercedes ML
Președintele Federației Naționale Mine Energie, Marin Condescu, conduce un autoturism de lux. Este vorba de un jeep Mercedes ML, care nu este al sindicatului și nici al clubului Pandurii, ci al firmei partenerei acestuia, Mădălina Berbecel, Romriviera Group SRL. Această firmă a închiriat clubului Pandurii trei autovehicule de acest tip. Mașinile sunt luate în leasing de firma Mădălinei Berbecel, dar cu banii primiți de la Pandurii îşi achită ratele.
Bălăceanu, fără mașină
Singurul lider de sindicat care a renunțat la mașina de serviciu este Gabriel Bălăceanu, președintele sindicatului de la Cariera Tismana. Acesta a predat mașina la sindicat și a rămas la Dacia veche pe care o deține.
Unii dintre liderii de sindicat au propus la o întâlnire ca toți sindicaliștii să își lase mașinile de serviciu în fața unității, după terminarea programului, dar propunerea nu a fost pusă în practică.
Mircea Andrei
Recomandă acest articol:
22.10.2013. 06:18
Comentarii
... Dacia veche pe care o detine este un papuc care s-a rablagit de la cate lemne si alte materiale din cariera s-au carat cu ea spre locuinta marelui lider de sindicat !
masina condusa de Balaceanu este a CEO si a fost obligat sa o predea pentru ca expirase contractul de inchiriere de doua luni si nu pentru faptul ca este atat de corect cum spune pe la televizor.
Lasă un comentariu
Scandal de Gorj nu este responsabil juridic pentru continutul comentariilor. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.
* = câmp obligatoriu